הקמת וניהול צוות להתרמות טלפוניות

#1
אנחנו מתכוונים להקים בעהשי"ת מערך לגיוס תרומות דרך התקשרות טלפונית.
מה הם הדברים עליהם צריכים להקפיד בגיוס הטלפנים/ות, וכן על מה צריך לתת דגש באופן כללי?
 
#2
יש לי ניסיון רב בעניין,
כלל ראשון בניהול תורמים ותרומות, ובפרט בניהול מערך גיוס, זה ס-ד-ר!!!
בלי שאתה מסודר ויודע מה קורה איתך, כמה אנשים תרמו לך, שולח להם מכתבים לתחזק וכו',
שיהיו לך כל הזמן מול העיניים דוחות מי הם התורמים איזה קהל יעד ועוד.
כמו"כ ניהול עלות מול תועלת של טלפניות. בשביל זה אתה צריך להשיג מקסימום תרומות במינימום זמן.
לכך צריך מערכת ממוחשבת שתיקח את המינימום זמן לטיפול בתורם עד להשגת התוצאה - תרומה.
בשביל כזה דבר אתה צריך תוכנה לניהול התורמים, ויש גם תוכנות לניהול מוקד ממוחשב.
 
#3
שלום וברכה
אשמח לקבל פרטים אודות מוקדים העונים לשיחות נכנסות (לתורמים פונטצייאלים)
אשמח לקבל מידע אודות מוקדים שלוקחים רק פרטי אשראי ושואלים אם רוצים הו''ק וכדו'
וכן על מוקדים שגם משכנעים ומנסים להתרים עוד יותר
אשמח לקבל יותר פרטים.
 
נערך לאחרונה:

אליהו דניאל

מנהל הפורום
חבר צוות
#4
לגבי מוקדים לשיחות נכנסות יש הרבה.
אני למשל עובד עם קול דרייקט - חברה חרדית, נראה לי היחידה גם ששומרת שבת.
באופן כללי מרוצה מהשירות שלהם.
המספר שלהם: 073-2595921/2/3
דוא"ל: maaneenoshe@gmail.com

לגבי 2 הדברים הנוספים שכתבת, אתה מתכוון לשיחות יוצאות?
 
#5
תודה על התשובה.
אני מתכוון לשיחות נכנסות שהם בעצם יוצאות, דהיינו שאני לדוגמא מיירט כעת שיחות לעשר אלף איש עם תוכן של התרמה וכדו' ובתקליט אומרים אם ברצונך לתרום הקישו כעת אחת וכו' עכשו זה שלחץ 1 הוא תורם פונטציאלי וצריך לדעת איך להתרים אותו במקסימום, לזה התכוונתי, אם יש לך מידע על כך אשמח לקבל, וכן אשמח לקבל באישי את המחירון של החברה הנ''ל או סביב בערך מה העלויות שלהם.
 

yeto

New member
#6
לגבי שיחות יוצאות ונכנסות יש הברה חברות שמתעסקות בתחום כדוגמת APT מערכות תוכנה ועסקים שהם המתחרים המובילים בשוק.
לפי מה ששמעתי APT השיקה רכיב נוסף על תוכנת הטלמרקטינג שלה, שעונה בדיוק על הצרכים שלך, מלבד המערכת הממוחשבת להוצאת שיחות וקבלת שיחות רגילה, יש להם מערכת דיילר אוטומטי, שהמערכת זורקת שיחות יוצאות ורק השיחות שנענות עוברות למוקד לטיפול.
אבל המערכת של הטלמרקטינג שלהם לכ- 10 עמדות מתחילה בכ - 45,000 ש"ח:)
 

chagold

Administrator
#7
תודה על התשובה.
אני מתכוון לשיחות נכנסות שהם בעצם יוצאות, דהיינו שאני לדוגמא מיירט כעת שיחות לעשר אלף איש עם תוכן של התרמה וכדו' ובתקליט אומרים אם ברצונך לתרום הקישו כעת אחת וכו' עכשו זה שלחץ 1 הוא תורם פונטציאלי וצריך לדעת איך להתרים אותו במקסימום, לזה התכוונתי, אם יש לך מידע על כך אשמח לקבל, וכן אשמח לקבל באישי את המחירון של החברה הנ''ל או סביב בערך מה העלויות שלהם.
יש את זה בימות המשיח. (והתשלום לפי יחידות שיחה).
 
#9
כן , בדיוק, אני מחפש מוקד שיענה לשיחות (מהשיחות שיורטו), אם יש למישהו מידע על כך אשמח לקבל.
 

chagold

Administrator
#10
כן , בדיוק, אני מחפש מוקד שיענה לשיחות (מהשיחות שיורטו), אם יש למישהו מידע על כך אשמח לקבל.
לגבי מוקדים לשיחות נכנסות יש הרבה.
אני למשל עובד עם קול דרייקט - חברה חרדית, נראה לי היחידה גם ששומרת שבת.
באופן כללי מרוצה מהשירות שלהם.
המספר שלהם: 073-2595921/2/3
דוא"ל: maaneenoshe@gmail.com
 

אליהו דניאל

מנהל הפורום
חבר צוות
#12
בעיקרון זה התפקיד והמומחיות שלהם.
אבל אף פעם מוקד חיצוני לא דומה למוקד פנימי, שמכיר מקרוב את הפעילות וכו'.
אלא א"כ אתה יודע להכניס אותם לזה בצורה יוצאת דופן.
 
חלק עליון